KONTAKTINFORMATIONER
Cardstop I/S
Møllegårdsvej 2
9440 Aabybro
CVR nr.: 44809753
E-mail: info@cardstop.dk
Telefonnummer: 22371923
BESTILLING OG BETALING
Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i ”indkøbskurven”. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne.
Eventuelle ekstra betalinger for fx fragt og betalingskortgebyrer vil først blive udregnet, umiddelbart inden du er klar til betale.
Når du er klar til at bestille, klikker du på ”Gå til betaling”, hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., betalingsform og vælger leveringsform.
Du kan ændre indhold i indkøbskurven helt frem til, du bekræfter dit køb ved at trykke på knappen ”Til betaling”. Herefter går din ordre videre til Cardstop.dk
Ved køb af forudbestillinger hos Cardstop.dk accepterer du at varen forudbetales for at sikre din forudbestilling af varen.
Vi tager forbehold for trykfejl, leverandørernes prisforhøjelser, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte eller udgåede varer, leveringssvigt fra vores leverandører og force majeure.
Vi modtager følgende betalingskort:
Visa, Visa dankort, Visa elektron, Mastercard, Mastercard debit, og MobilePay
LEVERING
Vi tilbyder følgende muligheder for levering:
- Forsendelse til GLS pakkeshop.
- Afhentning i butik.
Vi bestræber os på at levere indenfor 1-4 hverdage. Bestiller du inden kl. 12:00 på en hverdag, afsender vi normalt din pakke samme dag, dette er naturligvis ikke gældende hvis ordren består af en eller flere forudbestillinger, som først kommer på lager senere.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da fragtfirmaets kundeservice.
Bestiller du til "Afhentning i butik" vil din ordre blive pakket samme dag. Vi holder på afhentningsordre i 7 dage. Er ordren ikke afhentet indenfor de 7 dage, vil ordren automatisk blive annulleret.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.
KVITTERING FOR MODTAGELSE AF BESTILLING OG ORDREBEKRÆFTELSE
Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.
CardStop hæver beløbet på dit betalingskort samme dag, som varen afsendes fra vores lager.
CardStop tager desuden højde for, at der i forbindelse med oprettelses af varer og daglig drift af hjemmeside kan forekomme produkter oprettet med ekstreme fejl, hertil en prissætning på 0 (nul) kr. eller med så stor prisforskel for, hvad der er forventelig regulære salgspris for tilsvarende produkter. Ved disse fejlprodukter forbeholder vi os retten, ifølge dansk købelov, at annullere og refundere et køb af en sådan fejlvare, hvis produktet tydeligt er forkert prissat.
30 DAGES FORTRYDELSESRET
Når du handler på nettet og hos CardStop har du normalt 30 dages fortrydelsesret, hvor du kan fortryde købet og derpå returnere varen til os.
Varer købt i november og december (julegaver) har dog udvidet returret frem til 31. januar.
BEMÆRK! Der er ikke fortrydelsesret på varer, hvor prisen afhænger af udsving på markedet, som CardStop ikke har nogen indflydelse på. Dette gælder for løse samlekort. Vi er dog altid klar på at prøve at finde en god løsning i fællesskab med kunden, hvis man fortryder sit køb.
Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag (Gælder også ved forudbestillinger). I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis, eller en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller parti.
Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.
Hvis du ønsker at returnere varerne for en fuld tilbagebetaling er det vigtigt at du ikke bryder emballage, plombering eller andre forseglinger af varen, da det så er umuligt for os at sælge varen igen for fuld pris.
På nogle varer er der ikke fortrydelsesret, eller man kan miste sin fortrydelsesret. Vi giver besked i ordrebekræftelsen, hvis der er varer, hvor fortrydelsesretten ikke gælder.
I alle tilfælde gælder fortrydelsesretten kun for private. Handler du som virksomhed gælder fortrydelsesretten ikke.
RETURNERING
Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til:
Cardstop I/S
Møllegårdsvej 2
9440 Aabybro
Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Vi betaler rimelige forsendelsesomkostninger ved tilbagelevering af varen, når du fortryder dit køb og ønsker pengene retur, eller hvis du ønsker at ombytte en vare. Når du kontakter os med ønske om at sende din vare retur, beder du blot om en pakkelabel, som du så selv skal udskrive og påføre pakken. Herefter afleveres pakken i en GLS pakkeshop. BEMÆRK: Hvis du sender varen fra en adresse udenfor Danmark, skal du selv betale for returforsendelsen.
Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt.
Desuden skal varen være i original emballage og være i samme stand som ved modtagelsen. Er varen ikke i samme stand, kan CardStop ifølge loven ved fjernhandel nægte refundering af alle pengene, men vil i samarbejde med kunden finde et fair refunderings beløb. Dette gælder kun, hvis varen ikke har samme værdi som ved modtagelsen, og at CardStop altså ikke kan sælge varen som ny og til nypris.
Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.
BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:
- Du reelt har taget varen i brug,
- Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den.
- Du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
- Du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.
REKLAMATION
Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangel-reglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Når du handler hos CardStop har du 2 års reklamationsret under dansk lovgivning.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.
Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.
PERSONDATA
For at kunne handle på CardStop.dk skal du som minimum oplyse:
- Navn
- Adresse
- E-mailadresse
- Telefon/mobilnummer
Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt, i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes.
Har du oprettet et login til at kunne foretage selvbetjening hos os, vil dine personlige oplysninger samt ordreinformationer dog ikke blive slettet, med mindre du beder os herom.
Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.
Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger og henvendelse i forbindelse hermed rettes til CardStop via e-mail som fremgår under kontaktinformationer.
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores email adresse: info@cardstop.dk